הפעלת ניסוי

בדף הזה מוסבר איך מריצים ניסוי בבדיקה של הזרקת תקלות.

כדי להריץ ניסוי, צריך להשתמש בתבנית קיימת כדי ליצור ניסוי. הניסוי מבצע הרצה יבשה שבה הוא מאמת באופן אוטומטי את משאבי היעד וההרשאות הנדרשות. אחרי שהניסוי מוכן, אפשר להמשיך בהחדרת התקלה.

לפני שממשיכים, צריך להיות לכם תפקיד roles/faulttesting.operator.

כדי להריץ ניסוי:

  1. בתפריט הניווט הימני, בוחרים באפשרות תבניות לניסויים ובוחרים תבנית.
    • (אופציונלי) מזינים שם מותאם אישית לניסוי. אם לא תזינו שם לניסוי, המערכת תשתמש בשם שנוצר אוטומטית. דוגמה: ‎"template_name_Sep_3_2025".
    • (אופציונלי) מזינים תיאור לניסוי.
  2. לוחצים על התחלת הניסוי.

    יופיע דף פרטים שבו מוצג התקדמות הניסוי, והרצת הניסוי תתחיל.

    כשסימולציית ההרצה מסתיימת:

    • משאבי היעד מופיעים בדף.
    • הסטטוס הוא מוכן, כלומר אפשר להתחיל בהחדרת התקלה. אם ניסוי נשאר במצב מוכן למשך יותר מ-10 ימים, הוא מתבטל באופן אוטומטי.
  3. בוחרים באפשרות התחלת ההזרקה. הזרקת התקלות מתחילה במשאבי היעד, ואפשר לראות את ההתקדמות.